Про затвердження тимчасового порядку організації освітнього процесу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 імені В.В.Бражевського

Н А К А З

від 28.08.2020 р.                     м. Житомир                                                № 61

 

Про затвердження тимчасового порядку організації освітнього процесу в ЗОШ №7 імені В.В.Бражевського

в період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

На виконання  статей 26,66 Закону України «Про освіту», статей 10, 11  Закону України

«Про повну загальну середню освіту», постанови Головного державного санітарного лікаря України від 30.07.2020р. №42 «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепiдемiчних заходів у закладах освіти в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), відповідно до листів Міністерства освіти і науки  України від 29.07.2020р. №1/9-406 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину», від 05.08.2020р. №1/9-420

«Щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020-2021 навчальному році», наказу департаменту освіти Житомирської міської від 19.08.2020р. №181 «Про організацію освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти Житомирської міської об’єднаної територіальної громади у 2020-2021н.р.», рішення педагогічної ради ЗОШ №7 (протокол №1 від 28.08.2020р.) «Про тимчасовий порядок організації освітнього процесу в ЗОШ №7 в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)», з метою організації освітнього процесу з дотримання протиепідемічних норм та правил, забезпечення умов для збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити тимчасовий порядок організації освітнього процесу в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7 імені В.В.Бражевського в період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19), додаток №1 (далі тимчасовий порядок).
  2. Оприлюднити тимчасовий порядок на сайті школи та у батьківських групах 08.2020р.
  3. Працівникам школи:
    • суворо дотримуватись вимог та забезпечити виконання у повному обсязі заходів передбачених тимчасовим порядком, врахувавши рівні епідемічної небезпеки: 1- «зелений», 2

– «жовтий», 3 – «помаранчевий», 4 – «червоний»;

  • забезпечити виконання, відповідно до займаної посади, Регламенту роботи закладу загальної середньої освіти в умовах адаптивного карантину, затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради.
  1. Запропонувати батькам учнів, які належать до категорії яким не рекомендовано перебування в закладах освіти (особам із хронічними легеневими хворобами; особам, які мають розлади імунної системи; особам із захворюванням на цукровий діабет, тощо), продовжити навчання за формами здобуття освіти, що максимально відповідають потребам їхнього захисту та безпеки (педагогічний патронаж, екстернат на, сімейна (домашня), або дистанційна форма здобуття освіти).
  2. Спланувати та організувати роботу щодо виявлення рівня опанування учнями навчального матеріалу, яким вони оволодівали під час карантинних обмежень самостійно або з використанням технологій дистанційного навчання, визначити необхідність організації повторення цього матеріалу. тимчасового порядку організації освітнього процесу в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 7 імені В.В.Бражевського в період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
  3. Контроль та відповідальність за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор школи                                                М.І.Чемерис

 

Додаток № 1 до наказу від 28.08.2020р. № 61

 

ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ І-ІІІ СТУПЕНІВ №7 ІМЕНІ В.В.БРАЖЕВСЬКОГО В ПЕРІОД КАРАНТИНУ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОШИРЕННЯМ КОРОНАВІРУСНОЇ

ХВОРОБИ (COVID-19)

 

I. Загальнi положення

  1. Цей регламент (далi Регламент) визначає протиепiдемiчнi вимоги в ЗОШ №7, виконання яких спрямоване на запобiгання ускладненням епiдемiчної сиryацiї та гарантування безпечного перебування ycix учасникiв освiтнього процесу в закладі освіти, який функціонує в умовах напруженої епiдситуації.
  2. Документ, розроблений на пiдставi наступних законодавчих та нормативних актів:
  • постанови Головного державного санiтарного лiкаря України вiд 08.2020 № 50

«Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);

  • постанови Головного державного санiтарного лiкаря України вiд 02.06.2020 № 32

«Про затвердження Тимчасових рекомендацiй щодо органiзацiї протиепiдемiчних заходiв у закладах громадського харчування на перiод карантину в зв’язку з поширенням коронавiрусної хвороби (COVID-19);

  • Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освiти;
  • листів МОН від 29.07.2020 № 1/9-406 «Про пiдготовку закладів до нового навчального року та опалювального сезону в умовах адаптивного карантину» та від 08.2020 № 1/9-  420 «Щодо органiзацiї роботи закладів загальної середньої освiти у 2020/2021 навчальному році».
  • Регламенту роботи закладів загальної середньої освіти в умовах адаптивного карантину, затвердженого рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради.

 

ІІ. Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7 імені В.В.Бражевського в період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19) з врахуванням особливостей епідеміологічної ситуації регіону, що перебуває в ЗЕЛЕНОМУ рівні епідемічної небезпеки

 

 Організація допуску до закладу.

 

  1. Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром з занесенням до Журналу проведення температурного скрінінгу працівників.
  2. Не допускати на робоче місце працівників, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань.

 

 Особливості організації освітнього процесу

 

  1. Освітній процес організовується згідно попередньо затвердженого розкладу навчальних занять у одну зміну у звичному режимі.
  2. За можливості, виходячи з погодних умов, передбачити максимальну кількість занять, що проводитимуться на свіжому повітрі.
  3. Перед 1-м , 4-м та останнім уроком відповідний педагогічний працівник проводить опитування учнів про їх самопочуття і у разі виявлення здобувачів освіти з ознаками респіраторних захворювань негайно інформує медичного працівника.
  4. Після кожного уроку забезпечити провітрювання класних кімнат, під час уроку проводиться провітрювання коридорів.
  5. Після перерви учень зобов’язаний помити руки з милом.

 

  1. Вологе прибирання коридорів з дезінфікуючими засобами після кожної перерви.
  2. Дезінфекція поверхонь, з якими контактують діти, щоденно, по завершені навчальних занять.

 Особливості організації харчування

 

  1. Організація питного режиму забезпечується наступними способами:
  • батьки щоденно забезпечують дітей питною негазованою водою в пляшці ємністю не менше 0,5 л.
  • фізична особа-підприємець забезпечує на харчоблоці охолоджену, кип’ячену воду
  • можливість придбання дітьми фасованої питної негазованої води у буфеті закладу
  1. Організація харчування учнів здійснюється за попередньо затвердженим графіком (додаток № 2) у звичному форматі.
  2. Усі працівники харчоблоку перебувають у їдальні в ЗІЗ, в одноразових рукавичках, які змінюються після кожного технологічного процесу.
  3. Видача страв проводиться працівниками їдальні у ЗІЗ (маска, окуляри, або щитки, рукавички) в тому числі і на буфеті.
  4. Робота буфету організовуються у звичному режимі.
  5. Столи в обідньому залі після кожної групи протираються чистими вологими серветками

 

ІІІ. Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7 імені В.В.Бражевського в період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19) з врахуванням особливостей епідеміологічної ситуації регіону, що перебуває в ЖОВТОМУ рівні епідемічної небезпеки

 

 Організація допуску до закладу

 

  1. Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром з занесенням до Журналу проведення температурного скрінінгу працівників.
  2. Не допускати на робоче місце працівників, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань.
  3. Зустріч дітей 1-4 класів здійснюється класним керівником на шкільному подвір’ї та заходять через два додаткових входи, що ведуть у початкову школу. Учні 5-11-х класів проходять через 2 входи у основне приміщення школи.
  4. При вході до закладу учасники освітнього процесу зобов’язані вдягнути маски.
  5. Супроводжуючі особи до закладу не допускаються, окрім осіб, що супроводжують дітей з ООП.
  6. Входи до школи обладнуються дезінфікуючими килимками та безконтактними системами для дезінфекції рук.
  7. Регуляцію потоків учнів при входах та під час перерв забезпечують педагогічні працівники згідно графіку (додаток №3)

 

 Особливості організації освітнього процесу

 

  1. Освітній процес організовується згідно попередньо затвердженого розкладу навчальних занять у одну зміну у звичному режимі.
  2. Групи учнів (клас) постійно перебувають в закріплених за ними аудиторіях окрім предметів, виконання навчальних планів з яких вимагає спеціального обладнання (інформатика, трудове навчання, захист України, фізична культура, біологія, хімія, фізика)
  3. За можливості, виходячи з погодних умов, передбачити максимальну кількість занять, що проводитимуться на свіжому повітрі.

 

  1. Перед 1-м , 4-м та останнім уроком відповідний педагогічний працівник проводить опитування учнів про їх самопочуття і у разі виявлення здобувачів освіти з ознаками респіраторних захворювань негайно інформує медичного працівника.
  2. Під час уроку учні та учителі можуть перебувати без масок. При переміщенні закладом наявність масок є обов’язковою.
  3. Після перерви учень зобов’язаний помити руки з милом або обробити їх антисептичними засобами.
  4. Під час проведення уроку учитель дотримується соціального дистанціювання з учнями, а також слідкує за максимально можливим дистанціюванням між учнями класу.
  5. Заборонити застосування форм, методів, прийомів роботи, які здійснюються через безпосередній тактильний контакт між здобувачами освіти (групові та парні форми роботи, динамічні групи та трійки та ін,).
  6. Загальношкільні масові, виховні заходи проводяться лише в режимі онлайн
  7. Після кожного уроку забезпечити провітрювання класних кімнат, під час уроку проводиться провітрювання коридорів.
  8. Вологе прибирання коридорів з дезінфікуючими засобами після кожної перерви.
  9. Дезінфекція поверхонь, з якими контактують діти, щоденно, по завершені навчальних занять.

 

 Особливості організації харчування

 

  1. Організація питного режиму забезпечується наступними способами:
    • батьки щоденно забезпечують дітей питною негазованою водою в пляшці ємністю не менше 0,5 л.
    • фізична особа-підприємець забезпечує на харчоблоці охолоджену, кип’ячену воду
    • можливість придбання дітьми фасованої питної негазованої води у буфеті закладу
  2. Організація харчування учнів здійснюється за попередньо затвердженим графіком (додаток №2).
  3. Розміщення здобувачів освіти в обідньому залі за столами не більше 4 осіб з дотриманням соціального дистанціювання не менше 1,5 метра.
  4. Усі працівники харчоблоку перебувають у їдальні в ЗІЗ, в одноразових рукавичках, які змінюються після кожного технологічного процесу.
  5. Видача страв проводиться працівниками їдальні у ЗІЗ (маска, окуляри, або щитки, рукавички) в тому числі і на буфеті.
  6. Нанесення розмiтки у зонi буфету для забезпечення дистанцiювання з метою уникнення скупчення учнів.
  7. Столи в обідньому залі після кожної групи протираються чистими вологими серветками. Щоденне миття столів гарячою водою з кальцинованою содою та милом.

 

ІV. Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7 імені В.В.Бражевського в період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19) з врахуванням особливостей епідеміологічної ситуації регіону, що перебуває в ПОМАРАНЧЕВОМУ рівні епідемічної небезпеки

 

 Організація допуску до закладу

 

  1. Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром з занесенням до Журналу проведення температурного скрінінгу працівників.
  2. Не допускати на робоче місце працівників, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань.

 

  1. Зустріч дітей 1-4 класів здійснюється класним керівником на шкільному подвір’ї та заходять через два додаткових входи, що ведуть у початкову школу. Учні 5-11-х класів проходять через 2 входи у основне приміщення школи.
  2. При вході до закладу учасники освітнього процесу зобов’язані вдягнути маски.
  3. Супроводжуючі особи до закладу не допускаються, окрім осіб, що супроводжують дітей з ООП.
  4. Входи до школи обладнуються дезінфікуючими килимками та безконтактними системами для дезінфекції рук.
  5. Регуляцію потоків учнів при входах та під час перерв забезпечують педагогічні працівники згідно графіку (додаток №3)

 

 Особливості організації освітнього процесу

 

  1. Освітній процес організовується за змішаною системою навчання: клас ділиться на 2 групи (по 13-15 учнів), які навчаються за розкладом. За партою сидить лише 1 учень. Один тиждень перші групи навчаються в школі, другі групи самостійно вдома за завданнями та алгоритмами наданими вчителями, потім міняються. За винятком 1-5 – х класів, які навчаються в повному складі з дотриманням заходів епідемічної безпеки.
  2. Групи учнів (клас) постійно перебувають в закріплених за ними аудиторіях окрім предметів, виконання навчальних планів з яких вимагає спеціального обладнання (інформатика, трудове навчання, захист України, фізична культура, біологія, хімія, фізика).
  3. За можливості, виходячи з погодних умов, передбачити максимальну кількість занять, що проводитимуться на свіжому повітрі.
  4. Перед 1-м , 4-м та останнім уроком відповідний педагогічний працівник проводить опитування учнів про їх самопочуття і у разі виявлення здобувачів освіти з ознаками респіраторних захворювань негайно інформує медичного працівника.
  5. Під час уроку учні та учителі можуть перебувати без масок. При переміщенні закладом наявність масок є обов’язковою.
  6. Після перерви учень зобов’язаний помити руки з милом або обробити їх антисептичними засобами.
  7. Під час проведення уроку учитель дотримується соціального дистанціювання з учнями, а також слідкує за максимально можливим дистанціюванням між учнями класу.
  8. Заборонити застосування форм, методів, прийомів роботи, які здійснюються через безпосередній тактильний контакт між здобувачами освіти (групові та парні форми роботи, динамічні групи та трійки та ін,).
  9. На заняттях використовувати лише індивідуальні дидактичні набори.
  10. Загальношкільні масові, виховні заходи проводяться лише в режимі онлайн
  11. Після кожного уроку забезпечити провітрювання класних кімнат, під час уроку проводиться провітрювання коридорів.
  12. Вологе прибирання коридорів з дезінфікуючими засобами після кожної перерви.
  13. Дезінфекція поверхонь, з якими контактують діти, щоденно, по завершені навчальних занять.

 

 Особливості організації харчування

 

  1. Організація питного режиму забезпечується наступними способами:
  • батьки щоденно забезпечують дітей питною негазованою водою в пляшці ємністю не менше 0,5 л.
  • фізична особа-підприємець забезпечує на харчоблоці охолоджену, кип’ячену воду
  • можливість придбання дітьми фасованої питної негазованої води у буфеті закладу
  1. Організація харчування учнів здійснюється за попередньо затвердженим графіком (додаток № 2).
  2. Розміщення здобувачів освіти в обідньому залі за столами не більше 4 осіб з дотриманням соціального дистанціювання не менше 1,5 метра.

 

  1. Усі працівники харчоблоку перебувають у їдальні в ЗІЗ, в одноразових рукавичках, які змінюються після кожного технологічного процесу.
  2. Видача страв проводиться працівниками їдальні у ЗІЗ (маска, окуляри, або щитки, рукавички) в тому числі і на буфеті.
  3. Нанесення розмiтки у зонi буфету для забезпечення дистанцiювання з метою уникнення скупчення учнів.
  4. Столи в обідньому залі після кожної групи протираються чистими вологими серветками. Щоденне миття столів гарячою водою з кальцинованою содою та милом.

 

V. Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7 імені В.В.Бражевського в період карантину у зв’язку з поширенням

коронавірусної хвороби (COVID-19) з врахуванням особливостей епідеміологічної ситуації регіону, що перебуває в ЧЕРВОНОМУ рівні епідемічної небезпеки

 

 Організація допуску до закладу

 

  1. Допуск до роботи персоналу закладів освіти здійснювати за умови використання засобів індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, у тому числі виготовлених самостійно) після проведення термометрії безконтактним термометром з занесенням до Журналу проведення температурного скрінінгу працівників.
  2. Не допускати на робоче місце працівників, у яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань.
  3. При вході до закладу працівники школи зобов’язані вдягнути маски.
  4. Стороннім особам вхід до школи заборонений.
  5. Входи до школи обладнуються дезінфікуючими килимками та безконтактними системами для дезінфекції рук.

 

 Особливості організації освітнього процесу

 

  1. Освітній процес організовується з використанням технологій дистанційного навчання з використанням єдиної освітньої платформи «Єдина школа» (7-9 та 11-ті класи) та сайту школи (1-6 та 10-ті класи).
  2. Освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання організовується згідно попередньо затвердженого розкладу навчальних занять.
  3. Не менше 50 % навчальних занять обов’язково проводяться педагогами в онлайн режимі.
  4. Матеріали, що завантажуватимуться вчителями для підтримки навчання мають бути систематизовані за датами вивчення згідно календарного плану учителя та завантажені до початку уроку згідно розкладу.
  5. Обсяг матеріалу має бути оптимальним, відповідати навчальній програмі з відповідного предмету, не повинен перевантажувати учнів.
  6. Забезпечити надання чітких, зрозумілих інструкцій, алгоритмів до виконання запропонованих завдань із зазначенням термінів їх виконання, та критеріїв оцінювання.
  7. Забезпечення зворотного зв’язку із здобувачами освіти через застосування одного із способів зв’язку: мобільний телефон, Skype, Viber та ін., або їх комбінацій, інформувавши про це учнів безпосередньо у матеріалах навчального контенту

 

 Особливості організації харчування

 

  1. Харчування здобувачів освіти не здійснюється.

 

Додаток №2 до наказу №61 від 28.08.2020р.

 

 

Г Р А Ф І К    ХАРЧУВАННЯ

на 2020 – 2021 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

І потік

 

 

8.50

 СНІДАНОК

 

1-А, Б, В, Г

  9.10 2-А, Б, В, Г, Д
ІІ потік 10.05 3-А, Б, В, Г
  10.20 4-А, Б, В, Г

 

 

ІІІ потік        11.15              5 -11 класи

 

 

 

 ОБІД

 

 

І потік 13.15 5-11 класи, учні пільгових категорій
ІІ потік 13.30 ГПД, учні 1-х класів
ІІІ потік 13.50 ГПД, учні 2-х класів
ІV потік 14.10 ГПД, учні 3-4-х класів

 

 

 ПІДВЕЧІРОК

 

15.40

 

Додаток №3 до наказу №61 від 28.08.20 20р.

 

 

Графік чергування педагогічних працівників початкової школи

в  2020-2021 навчальному році

 

 

 

 

  Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
Вхід №1

(1-2 класи)

Полуектова А.В. Залевська С.П. Римарчук К.С. Мельник Н.Г. Нікітіна Т.Д.
Вхід №2

(3-4 класи)

Козлова І.А. Попова Г.І. Вітюк С.Ф. Зальотіна В.Б. Галіч А.В.
Перехід Самойлова Н.Л. Ягодинська О.В. Багріна Н.М. Недашків- ська Л.П. Мигович І.І.
І поверх Кулішова О.В. Іванчук Л.М. Грабовська О.Я. Климик В.В. Шапіренко В.В.
ІІ поверх Колопель- ник І.Й. Патлай О.М. Ліневич А.Б. Медведєва С.Л. Бродов- ська А.Ю.
ІІІ поверх Заглада Т.М. Власюк О.М. Гайдаман- чук С.І. Фурман З.В. Шишова О.В.
Їдальня Шапіренко Л.В. Солодкова Н.П. Мирна О.І. Бродовська А.Ю. Шапіренко Л.В.

 

 

Додаток №3 до наказу №61 від 28.08.2020р.

 

Графік чергування педагогічних працівників

під час перерви у основній та старшій школі

 

 

  Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
Вхід 8.00-8.30 Долганова Л.М. Яремчук Л.С. Долганова Л.М. Кашук О.М. Яремчук Л.С.
 

І поверх

 

Іщенко С.М., Мартинюк С.П.

 

Омельчук В.С., Глінська О.Ю.

 

Пріма С.Я.,

Александрова О.М.

 

Саборницька І.О., Фільчук В.Ф.

 

Легенчук І.В., Плечиста Н.Г.

 

ІІ поверх

 

Павлик А.Л., Приходько В.А.

 

Щенявська І.О., Ставінська Н.В.

 

Хоцька Н.В.,

Михайловська Л.П.

 

Нетрибійчук Г.І., Куровська О.А.

 

Кулик Н.В., Кувшин В.Б.

 

ІІІ поверх

 

Драєва С.А., Бордюг Т.В.

 

Кімлик В.Й.,

Сангаєвська Н.Л.

 

Магалецька О.М., Кович З.В.

 

Кузнєцова О.В., Поліщук О.А.

 

Радкевич В.Ю., Шелігацький В.А.

 

Їдальня

 

Піддубна С.М., Мельничук О.Д.

 

Гукова А.А., Лейченко М.М.

 

Примєтова В.І.,

Недашківський А.П.

 

Немирович Г.М., Іщук Р.В.

 

Реганюк В.І., Сафонюк С.О.

 

Додаток № 4 до наказу №61 від 28.08.2020 р.

 

П А М ’ Я Т К А    Д Л Я    Б А Т Ь К І В

здобувачів освіти ЗОШ №7 імені В.В.Бражевського щодо участі в освітньому процесі у період карантину

 

  1. Перед виходом із дому проведіть дитині термометрію.
  2. Оцініть стан здоров’я дитини та стан здоров’я самого себе.
  3. Пам’ятайте, що    в    разі    виявлення   підвищеної   температури    та ознак распіраторних захворювань вхід на територію закладу буде заборонено.
  4. При доброму самопочутті Вас та Вашої дитини, температурі тіла не більше 37,2 С зберіться до школи:
  • одягніть дитині захисну маску так, щоб були покриті ніс та рот;
  • візьміть довідку від лікаря у разі перенесеного інфекційного захворювання;
  • для забезпечення питного режиму покладіть дитині до портфеля ємкість з водою не менше 0,5 літра;
    1. Не забудьте проінформувати класного керівника про стан здоров’я дитини шляхом надсилання SMS у вайбер группу класу з вказанням ознак нездужання (наприклад

«жар», «кашель», «нежить»).

  1. Пам’ятайте про те, що Ви інформуєте медичного працівника школи про особливості перебігу хронічних хвороб у Вашої дитини, для надання, у разі необхідності, невідкладної медичної допомоги.
  2. Пам’ятайте про власну персональну відповідальність за правдивість інформації про стан здоров’я дитини.
  3. У разі погіршення самопочуття дитини, появи будь-яких ознак захворювань, отримання статусу «контактної особи», відмовтесь від відвідування дитиною школи, зверніться за консультацією до лікаря, повідомте про причину відсутності класного керівника.
  4. У разі виникнення необхідності залишити дитину вдома з інших причин повідомте про це класного керівника на передодні.
  5. Заборонити дітям приносити до школи сторонні предмети. Окрім учнів початкової ланки, які можуть брати з собою іграшки та ігри (для організації ігрової діяльності на перерві та у ГПД) пам’ятаючи, що гратися ними можуть лише вони самі.
  6. Наголосіть дітям на необхідності дотримання в школі соціальної дистанції.
  7. Постійно проводьте з дитиною профілактичні бесіди про:
  • необхідність дотримання соціального дистанціювання у школі;
  • необхідність дотримання етикету кашлю та чхання;
  • необхідність дотримання правил особистої гігієни;
  • необхідність носіння маски під час перерв;
  • необхідність вчасного інформування дорослих про погіршення самопочуття;
  • необхідність обмеження відвідування магазинів під час перерв.
    1. Допуск батьків до закладу обмежений.
    2. Врахуйте, що допуск до школи учнів здійснюється:
  • 1-4 класів через два входи в приміщення початкової школи;
  • 5-11 класів через два входи школи.
    1. Якщо Ваша дитина перебуває у «групі ризику» (має хронічні захворювання, послаблений імунітет та ін..) радимо обрати для неї одну з форм індивідуального навчання:
  • сімейну (домашню);
  • екстернатну;
  • педагогічний патронаж.
error: Content is protected !!